Search found 589 matches

by nostalgiaqc
Wed Sep 23, 2020 8:40 pm
Forum: MAACA Forum and Chat
Topic: Bonne fête / Happy birthday MrHide !
Replies: 7
Views: 201

Re: Bonne fête / Happy birthday MrHide !

Bonne fête, j'ai ben hâte de rejouer au jeu de combat avec toi et ton fils!
Santé !
Yan
by nostalgiaqc
Wed Sep 23, 2020 8:38 pm
Forum: Miscellaneous Buy and Sell / Items Variés Achat et recherche
Topic: Selling SEGA Dreamcast
Replies: 4
Views: 458

Re: Selling SEGA Dreamcast

Luckily i allready have one.
Glwts
by nostalgiaqc
Sat Jul 04, 2020 5:58 am
Forum: MAACA Forum and Chat
Topic: Idea: cheap items for sale? Price = donation to maaca
Replies: 4
Views: 239

Re: Idea: cheap items for sale? Price = donation to maaca

Thats a great Idea,thx for sharing that great action towards this awesome site that we love.
This said , I would probably have a few things to Give away ill check on that, in the meantime, have a great week end!
Yan
by nostalgiaqc
Fri May 08, 2020 6:45 pm
Forum: Montreal Pinball League
Topic: BACK FROM COUILVID 19 IN RAWDON cancellé
Replies: 10
Views: 1124

Re: BACK FROM COUILVID 19 IN RAWDON

Haha rest assured you guys arent invited anyways lol
by nostalgiaqc
Thu May 07, 2020 6:57 pm
Forum: Montreal Pinball League
Topic: BACK FROM COUILVID 19 IN RAWDON cancellé
Replies: 10
Views: 1124

Re: BACK FROM COUILVID 19 IN RAWDON

Ok ,j'ai compter l'espace et histoire de prendre les bonnes mesures,merci mr LEGAULT as dit qu'on pouvait faire des rassemblement de 10 personnes bientôt. Alors personne de Laval et montreal ,sinon température pris avant l'entrée et gaz pour combustion hunaine pret à la porte! Jme dit ,ça brimera pa...
by nostalgiaqc
Tue May 05, 2020 12:35 pm
Forum: Montreal Pinball League
Topic: BACK FROM COUILVID 19 IN RAWDON cancellé
Replies: 10
Views: 1124

Re: BACK FROM COUILVID 19 IN RAWDON

Mrhide wrote:
Tue May 05, 2020 7:36 am
COUILVID ... :lol: :lol: :lol:
Thx for Joining in!
Will the law permit it?
Well see!
by nostalgiaqc
Sat May 02, 2020 12:05 pm
Forum: Montreal Pinball League
Topic: BACK FROM COUILVID 19 IN RAWDON cancellé
Replies: 10
Views: 1124

Re: BACK FROM COUILVID 19 IN RAWDON

semicolin wrote:
Sat May 02, 2020 10:04 am
Not sure if it was the potato juice talking but this doesn't seem like the best of ideas.
Well will see if the law permits it at the end of the month...
Thank god for patato juice!
Stay safe
Yan
by nostalgiaqc
Fri May 01, 2020 8:55 pm
Forum: Montreal Pinball League
Topic: BACK FROM COUILVID 19 IN RAWDON cancellé
Replies: 10
Views: 1124

BACK FROM COUILVID 19 IN RAWDON cancellé

:FP: A la lumière de la forte participation et de la situation à montreal qui est de pire en pire. On se reprendra a la prochaine saison. Yan Ne redoutez jamais que nous n'avons pas prit tout les mesures imposer par la sécurité pubis! Nous sommes prêts pour de la distanciation physique et non social...
by nostalgiaqc
Mon Mar 23, 2020 4:05 pm
Forum: Montreal Pinball League
Topic: MPL vendredi de mars REPORTÉ, date à déterminer
Replies: 42
Views: 1277

Re: MPL vendredi 27 mars(darkdog)

Merci,tu nous a tous sauvé!! :lol: Crisse, reveillez-vous. La situation a change. La premiere contamination locale est deja confirmee. L'etat de New York a deja perdu la bataille. La solution existe mais ca marche seulement si tout le monde collabore. On est chanceux d'avoir agi plus vite que les a...
by nostalgiaqc
Mon Mar 23, 2020 3:59 pm
Forum: Montreal Pinball League
Topic: MPL vendredi de mars REPORTÉ, date à déterminer
Replies: 42
Views: 1277

Re: MPL vendredi de mars REPORTÉ, date à déterminer

AMX wrote:Le bon cote de la chose, on tombe en recession, le prix des games va baisser!! :lol:
T'aurait du vendre tes Em à gros prix pemdant que tu pouvait !
$tay strong against the menace!
Drink corona !
Fight fire with fire !
Yan
by nostalgiaqc
Fri Mar 13, 2020 9:15 pm
Forum: Montreal Pinball League
Topic: MPL vendredi de mars REPORTÉ, date à déterminer
Replies: 42
Views: 1277

Re: MPL vendredi 27 mars(darkdog)

Haha c'est bon, jvais apporter mon masque pour pas contaminer les gens plus agréés !
by nostalgiaqc
Fri Feb 21, 2020 11:54 pm
Forum: Montreal Pinball League
Topic: MPL meeting Pins & Vids 28 Février 2020 @ Toeckeder
Replies: 53
Views: 2798

Re: MPL meeting Pins & Vids 28 Février 2020 @ Toeckeder

On reconnaît la sagesse!
Merci de laver votre linge sale. ..
Je vous aimes!
Game on ,hehe
by nostalgiaqc
Fri Feb 21, 2020 11:39 pm
Forum: Game Rooms - Salles de Jeux
Topic: Re: GAMEROOM INVENTORY!
Replies: 83
Views: 24518

Re: Re: GAMEROOM INVENTORY!

Pins. Met premium Acdc luci Gnr Capt fantastic Tommy Heavy metal meltdown Embryon (pawned) Arcade Grunge street fighter cps2 custom (thx gis) Iron maiden Mame Mortal kombat 2 original (thx Ron) Killer instinct Swarm gun game 50+ in one Arcade 1 up moral kombat (had to get it for the office ) Mame ou...
by nostalgiaqc
Wed Feb 19, 2020 6:44 am
Forum: Montreal Pinball League
Topic: MPL meeting Pins & Vids 28 Février 2020 @ Toeckeder
Replies: 53
Views: 2798

Re: MPL meeting Pins & Vids 28 Février 2020 @ Toeckeder

+1 fort probable ,ça me fait toujours du bien de vous voir!
by nostalgiaqc
Sun Jan 26, 2020 2:06 pm
Forum: Montreal Pinball League
Topic: @Mrhide le 24 Janvier
Replies: 37
Views: 1337

Re: @Mrhide le 24 Janvier

Merci pour l'invitation ! Congrats to MaxSmartHaxx for his win.
J'egret pas pentoute d'avoir conduit jusqu'à laval!
Cheers Bud!
Good challenge !
Yan
by nostalgiaqc
Thu Jan 23, 2020 10:32 pm
Forum: Montreal Pinball League
Topic: @Mrhide le 24 Janvier
Replies: 37
Views: 1337

Re: @Mrhide le 24 Janvier

Jvais essayer d'être là ,prepare for challenge big and ti thibault !
Hehe
Yan
by nostalgiaqc
Tue Jan 07, 2020 5:43 pm
Forum: MAACA Forum and Chat
Topic: Northstar Pinball bar (Montreal), no free games
Replies: 87
Views: 2369

Re: Northstar Pinball bar (Montreal), no free games

Chris Silver wrote: The one thing I do know, even if I was a millionnaire there is no feeling better than hearing that coil go off when you win a free game.
True ,that knocker allways brings us back to nostalgia !
Cheers
Yan
by nostalgiaqc
Tue Jan 07, 2020 7:41 am
Forum: MAACA Forum and Chat
Topic: Northstar Pinball bar (Montreal), no free games
Replies: 87
Views: 2369

Re: Northstar Pinball bar (Montreal), no free games

ONCE AGAIN , the gouvernent is showing us that nothing is free, ils not like you were putting the extra ball in your pocket for crying out loud, lol Or Winning wads of cash ,but only a free credit in the machine. They dont want ppl to become gamblers if they dont get their cut.. That Said , a place ...
by nostalgiaqc
Sat Dec 28, 2019 3:51 pm
Forum: Stuff Sold and Old Ads (>6months)
Topic: SOLD: Virtua Fighter 3 complete board and harness
Replies: 9
Views: 501

Re: FS: Virtua Fighter 2 complete board and harness

Mrhide wrote:
nostalgiaqc wrote:
Mrhide wrote:pm sent
Hope you Bought this so we can play together,bud
Merry xmas!
pratique toé ;)
Jpeux pas ben ben ,ya pas ça sur mame!
Jsuis confiant pareil..
Haha
Yan
by nostalgiaqc
Tue Dec 24, 2019 5:38 pm
Forum: Stuff Sold and Old Ads (>6months)
Topic: SOLD: Virtua Fighter 3 complete board and harness
Replies: 9
Views: 501

Re: FS: Virtua Fighter 2 complete board and harness

Mrhide wrote:pm sent
Hope you Bought this so we can play together,bud
Merry xmas!
by nostalgiaqc
Thu Dec 19, 2019 8:02 pm
Forum: Section Française
Topic: À tous les Amis de MAACA
Replies: 23
Views: 1087

Re: À tous les Amis de MAACA

Santé Tlm ,Joyeux Noël !
Attention à vous!
Merry Christmas ,cheers and take care!
Yan
by nostalgiaqc
Sun Nov 10, 2019 5:15 pm
Forum: Projects
Topic: 3/4" T-Molding
Replies: 5
Views: 281

Re: 3/4" T-Molding

Genius!
Great results!
by nostalgiaqc
Sat Nov 09, 2019 7:21 pm
Forum: MAACA Forum and Chat
Topic: Don't Need That Much Info [kijiji ad]
Replies: 11
Views: 659

Re: Don't Need That Much Info [kijiji ad]

Hé was probably gonna THE last action hero in that Journey! Haha
by nostalgiaqc
Thu Oct 24, 2019 5:53 pm
Forum: Montreal Pinball League
Topic: MPL Octobre 2019 @ Mindstorm88 (Vendredi le 25 !)
Replies: 39
Views: 1848

Re: MPL Octobre 2019 @ Mindstorm88 (Vendredi le 25 !)

Sorry jpeux pas yaller ,obligation familiale en plus j'arrive de boston pi mon avion de Calgary arrive trop juste.
Bonne soirée à bientôt!
Yan

Go to advanced search