Pinball Brothers Queen première images

Talk about solid-state and DMD pinball machines
Post Reply
HPR Pinball
MAACA OG
Has liked: 9 times
Been liked: 77 times

Pinball Brothers Queen première images

Post by HPR Pinball »

https://www.pinballnews.com/site/2022/0 ... -revealed/

Personnellement j'adore Queen mais PB Alien a été un gros cauchemard pour bien des acheteurs. (et l'est probablement encore)
Je n'ai pas l'impression que la musique de Queen fit bien avec l'action d'une pin, j'ai beaucoup de réserve.

Ce n'est pas débordant d'originalité mais ca me semble un beau design qui favorise le flow, je laisse la chance au coureur, j'ai bien hate de voir un video en action !!

PS: sur un mini playfield ca prend un mini-flipper, je n'ai pas encore compris l'idée derrière ce choix de mettre un flipper qui a l'air geant dans ce petit espace.

Image
The video game i want to play is always the one i don't have :FP:
Les arcades, j'suis tombé d'dans quand j'tait pti !! :-)

Mike@PinballMedics
MAACA Super Contributor
Has liked: 13 times
Been liked: 57 times

Re: Pinball Brothers Queen première images

Post by Mike@PinballMedics »

J'ai toujours aimé les flippers Classic Rock depuis Capt. Fantastic quand c'était du nouveau rock, et Queen est l'un de mes groupes préférés. Je peux imaginer que leur musique pourrait très bien fonctionner dans le jeu si elle est bien faite, mais la seule chose que je trouve faible est l'illustration. Je trouve que l'image du panneau arrière a l'air de venir d'un marché aux puces, et il y a tellement de superbes images utilisées sur leurs couvertures d'album et leur matériel promotionnel au fil des ans qui seraient meilleures.

Mais j'adore le fait qu'il y ait beaucoup de "drop targets", et la section guitare!

Mike
PINBALL SALES with Warranty & Delivery in Ottawa or Montreal, and all points in between. Shipping available across Canada.

EXPERT PINBALL REPAIR for all brands. Specializing in difficult to solve problems with Advanced Troubleshooting requiring a deep knowledge of all interrelated systems from early Solid State, Alpha-Numeric, DMD, and Modern LCD era. Games can be dropped off in Ottawa or Montreal by appointment. Call ahead and bring it to our main repair & production facility at 923 Av Girouard in Montreal, near Sherbrooke & Decarie. We can usually fix it while you wait.

BOARD REPAIR for all brands.

PINBALL PARTS via Canada Post. In stock, ready to ship.
Or Pre-Order for Free Pickup in Ottawa, Alfred, or Montreal.
Full Inventory Available in Ottawa Mon - Fri from 9am - 10pm, and weekends from 2pm - 10pm.
Basic parts are available in Montreal (call ahead), and anything ordered in advance can be picked up week days in Montreal by appointment, or Saturdays in Alfred at no charge.

THE OTTAWA PINBALL ARCADE - 2559 Baseline Rd featuring 30+ Pinball Machines & several Classic Video Games.

THE OTTAWA MONTREAL PINBALL MUSEUM Coming Soon!

https://www.pinballmedics.ca
https://ottawapinballarcade.ca

Post Reply

Return to “Pinball machines (SS/DMD)”