SOLD! : Initial D Stage Version 3 twin cabinet

UrbanBeard

SOLD! : Initial D Stage Version 3 twin cabinet

Postby UrbanBeard » Thu Jun 07, 2018 2:10 pm

Bonjour a tous,

Comme le titre le mentionne, je vends mon cabinet double Initial D Stage Version 3. (roule sur Sega Naomi2)

Les cabinets sont tres clean, évidement il montre des signes d'âge/usure et c'est normal, cependant il a été entretenu et reconditionné au printemps 2018 et fonctionne très bien.

Les deux machines sont "linked" ensemble pour des courses avec vos amis. Plaisir garanti!

La coin-box est présente et fonctionnelle, si jamais vous voulez charger a vos chums!

Si vous avez des questions, n'hésitez surtout pas a m'en faire part via la messagerie du forum. Je consulte a chaque jour.

Prix demandé : 3500$
Je vous la livre, si vous êtes dans la grande région de Montréal. (cependant je vous laisse gérer la manutention rendu chez vous, histoire de ne pas feeler cheap parce que j'ai accroché vos murs)

Raison de la vente? J'ai un autre jeu de course twin qui rentre bientôt et je n'ai pas le luxe de pouvoir garder les deux.

Merci!

--------------------------------------------------------------

Hello all,

As the title states, i'm selling my Initial D Stage Version 3 twin cabinet. (which runs on Sega Naomi2)

The cabinets are very clean, although there are signs of wear and tear which are normal. The game has had maintenance done in spring 2018.

The two cabinets have link play for good racing times with your friends.

Coin box is present and operationnal, should you wanna charge your friends!

If you have questions, please let me know via the inbox here on the forum, i check everyday.

Asking price : 3500$
I will deliver the cabinets, if you are in the greater Montreal area, although i'll let you handle the machines at your place ( i wouldn't want to be the one scraping the paint of your wall)

Reason for selling? I have another racing twin cabinet coming soon and i can't keep both games.

Thanks!

Image
Image
Image
Last edited by UrbanBeard on Fri Jul 06, 2018 7:34 pm, edited 1 time in total.

UrbanBeard

Re: FS : Initial D Stage Version 3 twin cabinet

Postby UrbanBeard » Fri Jun 08, 2018 2:28 pm

Prix négociable!

Price is negociable!

Cheers! :beerchug

UrbanBeard

Re: SOLD! : Initial D Stage Version 3 twin cabinet

Postby UrbanBeard » Fri Jul 06, 2018 7:34 pm

Vendu/Sold!

/thread

Return to “Stuff Sold and Old Ads (>6months)”